درباره وبلاگ


اخبار درج شده بر گرفته از سايتهاي خبري معتبر ميباشد.
موضوعات


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 61072
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

خبرهاي داغ
اخبار ایران و جهان

باند مجرمی که با استفاده از روش زاغ زنی و زورگیری اقدام به زورگیری و سرقت از خانه‌های بازنشستگان می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مهر، در پی وقوع سرقت های مشابه از مشتریان بانک ها و مراکز تجاری به شیوه "خفه کنی" ، "پنچری" و "سرقت کیف از داخل خودرو" ، پرونده ای در این خصوص در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

با طرح شکایت تعدادی از مالباختگان و بهره گیری از اطلاعات بدست آمده مشخص شد که گروهی از سارقان به شیوه "زاغ زنی" اقدام به شناسایی مالباختگان کرده و پس از شناسایی طعمه های خود ، در یک فرصت مناسب و به شیوه و شگردهای مختلف از جمله "خفه کنی" اقدام به سرقت وجوه نقد همراه آنها کرده اند.

یکی از مالباختگان در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : مبلغ 3 میلیون تومان از بانک شعبه مدائن دریافت کرده و به سمت منزل در حرکت بودم که ناگهان در میدان 21 نارمک ، یک نفر از پشت سر به من حمله ور شد و دست خود را به دور گردنم انداخت و فرد دیگری ضمن پاره کردن لباس هایم اقدام به سرقت پول های داخل جیبم کرد و هر دو نفر ، پس از سرقت با دو دستگاه موتورسیکلت از محل فرار کردند.

با شناسایی مالباختگان ، کارآگاهان پایگاه سوم در اولین مرحله اقدام به چهره نگاری تصاویر سارقان و همچنین بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته بانکی کرده و با بررسی تصاویر بدست آمده موفق به شناسایی چند تن از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت به شیوه "زاغ زنی" شدند .

یکی از متهمان، مجرم سابقه داری به هویت "ماشاء الله . ح" است که با توجه به سن بالایش ، در تمامی سوابق گذشته ی خود و در زمان فعالیت در گروه های سرقت به عنوان زاغ زن فعالیت داشته ؛ در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان با بررسی دیگر تصاویر بدست آمده از شعبات مختلف بانکی موفق به شناسایی تصاویر متعلق به زن جوانی شدند که در تمامی این شعبات حضور داشت. با بررسی بیشتر تصاویر کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که این زن، یکی دیگر از زاغ زن های گروه سارقان است که همانند "ماشاء الله . ح" اقدام به شناسایی افراد در داخل بانک ها کرده و مشخصات افراد حامل وجه نقد را برای سرقت در اختیار سایر اعضای گروه می گذارد .

با شناسایی "ماشاء الله" و "مرجان" به عنوان دو نفر از اعضای گروه سارقان بانک ها و در ادامه تحقیقات پلیسی نامحسوس ، دیگر اعضای گروه به اسامی "محمد . ق" ، "نصرالله . الف" ( عضو سابق گروه سارقان زورگیر و خفه کن موسوم به دیوار چین ) ، "داوود . غ" ، "علی اصغر . س" ، "محمدصادق . م" ، "محمدحسین . س" و "داوود . س" ( پدر و پسر ) و "امیر . ف" مورد شناسایی قرار گرفتند.   ..... تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۱

براي مشاهده ادامه خبر روي ادامه مطلب كليك كنيد....



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب